Polecane restauracje na Nusa Lembongan i Nusa Ceningan

Poniżej przygotowałam listę turrrbooo knajp, w których mieliśmy okazję jeść i uważam, że są zdecydowanie do polecenia. Przede wszystkim stołowaliśmy się na Ceningan. Wyjątkiem jest Bali Eco Deli, które znajduje się na Lembongan.

Gdzie zjeść na Nusa Ceningan i Lembongan?

🍵 Next Level — lokalne jedzenie
🥣 The Sand Ceningan — lokalna kuchnia
🍽️ Sea Breeze — lokalna kuchnia
🍜 Last Stop — warung z lokalną kuchnią
🥘 The Dungki Bendega Resto — lokalne jedzenie
🍉  Bali Eco Deli Nusa — lokalna kuchnia

🔺 Wskazówka W wielu restauracjach są dostępne baniaki z wodą, więc warto mieć ze sobą bidon, żeby go na bieżąco uzupełniać.

Next Level Cafe

W Next Level spędzaliśmy dużo czasu, ponieważ znajduje się tuż obok Le Pirate. Skusił nas przede wszystkim widok. Knajpka znajduje się na piętrze, więc można podziwiać okolice. Dodatkowo serwują przepyszną matchę, świetne bowle i bardzo smaczne obiady. Jeżeli potrzebujesz miejsca do pracy, to też świetnie się sprawdzi, bo internet działał bez zarzutu.

💰 Ceny Smoothie bowl kosztował około 55 000 IDR, czyli 14 zł. Matcha latte 35 000 IDR, więc ok. 9 zł.

Mój wybór padł na Yellow Bridge smoothie bowl

The Sand Ceningan

Zachęceni dobrymi opiniami na Tripadvisor postanowiliśmy wybrać się na nasze pierwsze śniadanie do The Sand Ceningan. Niestety byliśmy rozczarowani. Tost z awokado był — hmmm — smutnym awokado na wysuszonym chlebie. Sytuację uratował smoothie bowl i uroczy szczeniaczek, który drzemał na naszych nogach. Pewnie jest to fajnie miejsce na drinka i plażowanie, ale kulinarnie odradzam.

💰 Ceny Tost z awokado kosztował 40 000 IDR, ok. 11 zł. Smoothie bowl 55 000 IDR, czyli 15 zł.

Sea Breeze

Kolejnym miejscem, w którym mieliśmy okazje jeść zarówno śniadanie jak i obiad było Sea Breeze. Warung znaleziony przez Google Maps totalnie się sprawdził! Wszystko, co mieliśmy okazję tam próbować, było bardzo smaczne. Jedynie podczas obiadu muzyka była trochę za głośna, ale jesteśmy w stanie im to wybaczyć. W Sea Breeze znajdziesz wiele spotów do odpoczywania. Ba! Nawet mają bar w basenie z widokiem na morze.

💰 Ceny Każde danie kosztowało w okolicach 50 000 IDR, czyli 13 zł. Mrożona kawa 20 000 IDR, więc jakieś 5,50 zł.

Jak zwykle — zaciesz do jedzenia

Last Stop

Last Stop to jedno z fajniejszych miejsc na Nusa Ceningan. Urokliwe, idealne na zachód słońca oraz z przystępnymi cenami. A do tego wszędzie biegające psiaki! Zamówiliśmy mi goreng i nasi goreng. Jak mogę Ci coś doradzić, to wybierz mi goreng 🙂 Plusem podróżowania poza sezonem jest to, że nie ma za dużo turystów, a co za tym idzie, knajpki mieliśmy właściwie na wyłączność.

💰 Ceny Tutaj niestety nie pamiętam cen, ale drink pewnie kosztował 80 000 IDR, czyli 21 zł, a danie jakieś 65 000 IDR, tj. 17 zł.

W Last Stop biega cała gromadka uroczych psów — te oglądają zachód słońca

The Dungki Bedega Resto

Bardzo wyjątkowe miejsce, ponieważ schowane w głębi wyspy. Jest tu bardziej domowo, a jedzenie powala z nóg! The Dungki Bedega Resto totalnie skradł moje serce. Poza nami była tam jeszcze jedna para i z ich min wyczytałam również zachwyt 🙂

💰 Ceny Niestety dokładnych cen nie pamiętam, ale danie nie przekroczyło 50 000 IDR, czyli 13 zł, a piwo było w granicy 30 000 IDR, tj. 8 zł.

Bali Eco Deli

O Bali Eco Deli czytałam wielokrotnie na blogach, więc postanowiliśmy skorzystać z rekomendacji i wpaść tam. Skusiliśmy się na owoce na przystawkę a na danie główne wybraliśmy smażony ryż z warzywami, orzechami i ananasem. Ale to było dobre! Jak będziesz na Lembongan — musisz tam pójść!

💰 Ceny Porcja dania kosztowała 65 000 IDR, czyli jakieś 17,50 zł.

Spełniałam się jako fotografka jedzenia 😀

Jeżeli masz pytania, daj znaka w komentarzu 🙂